انواع مدل شمع تولد برای شمع آرایی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
انواع مدل شمع تولد برای شمع آرایی
نوشته شده در پنج شنبه 27 آبان 1400
بازدید : 143
نویسنده : مجتبی

در این متن برای شما انواع شمع تولد با رنگ ها، جنس ها و مدل های مختلف توضیج داده شده است تا آشنایی بیشتری برای انتخاب شمع تولد داشته باشید

انواع شمع تولد در رنگ ها و جنس های مختلف جشن تولد

 

شمع تولد یکی از لوازم جذاب و عالی برای اجرای جشن تولد می باشد. در تمام جهان در روز تولد هر شخص از شمع های مختلف برای جشن گرفتن استفاده می کنند. در 90% مواقع این شمع ها به شکل عدد می باشند که می توان آنها را از بازار یا فروشگاه های اینترنتی تهیه کرد، اما با گذشت زمان و طراحی های بسیار جالب برای تولد استراتژی های طراحی شمع با روند متفاوتی برای تولید شمع تولد جدید روبرو شد، در ادامه به بررسی انواع شمع های تولد خواهیم پرداخت.

 چرا باید از شمع تولد استفاده کنیم ؟

بسیاری از افراد می پرسند، چرا باید از شمع های تولد استفاده کنیم؟ خوب در پاسخ می توانیم فلسفه فوت کردن شمع در تولد را بررسی کنیم. در زمان قدیم حدود 2000 سال پیش فیلسوفان بر این باور بودند که عنصر های اصلی برای تشکیل تمامی جهان از آب، خاک، باد، آتش تشکیل شده است به همین دلیل زمانی که این چهار عنصر در کنار یکدیگر قرار می گیرند باعث می شود تا آرزوهای شما برآورده شود.

مواد سازنده شمع یعنی موم شمع که به شکل های مختلف و رنگ های متفاوت به شما ارائه می شود از خاک تشکیل شده است، شعله شمع از آتش، دود شعله نشانه باد و موم ذوب شده شمع نشانه عنصر آب می باشد، به همین دلیل این چهار عنصر در کنار یکدیگر تشکیل دهنده شمع تولد جادویی هستند و می توانند باعث برآورده شدن آرزو های شما باشند.

زمانی که شما شمع کیک را فوت می کنید هر چهار عنصر آب، باد، خاک و آتش در کنار یکدیگر قرار می گیرند و نمادی برای پویایی زندگی و اهداف متافیزیکی می باشد که آرزوهای شما را روی مدیتیشن و طبیعت تاثیر داشته و در راستای برآورده شدن در کائنات قرار گیرند.

 

انواع شمع تولد :

شمع کیک تولد در گذشته تنها با شکل عدد وجود داشت، اما با گذشت زمان و ارائه طراحی های جدید برای تم های تولد و شمع آرایی شما می توانید با توجه به جنسیت، سن، سلیقه از مدل های متفاوت شمع مانند انواع شمع تولد دخترانه، شمع تولد مردانه ، شمع های فانتزی، شمع های سنتی، شمع با طراحی های استیکر و قلب و… استفاده کنید، در این قسمت برای شما پرکاربردترین نمونه های شمع توضیح داده شده است.

 

1 ــ شمع های عددی :

مسما پرطرفدارترین نمونه شمع را می توانید شمع تولد عددی معرفی کرد، این شمع ها از زمان قدیم تا امروزه توسط کودکان، میانسالان، بزرگسالان با هر جنسیت و هر سنی مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین شمع های عددی نشان دهنده سن شما و دلیل جشن گرفتن شما در روز تولد هستند، به همین دلیل پرطرفدارترین نمونه شمع شناخته می شوند.

شما می توانید برای انتخاب شمع های عددی از مدل های مختلف مانند شمع های فانتزی عددی، شمع های سنتی عددی، شمع های ساده عددی، شمع های چند رنگ عددی و… استفاده کنید، انتخاب شمع در بازار یا فروشگاه های آنلاین تنها به سلیقه و تم تولد شما برای هماهنگی با کیک تولد بستگی دارد.

2 ــ شمع های عروسکی :

شمع های عروسکی معمولا برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد، این شمع ها برای طراحی خود و هماهنگی با تم تولد از شخصیت های کارتونی ساخته می شوند و طبق جنسیت عروسک های متفاوتی را در برمی گیرند. برخی از این شمع ها ترکیبی از شمع عروسکی به همراه شمع عددی می باشند و شما می توانید از آنها در رنگ های مختلف استفاده کنید.

قابل ذکر است که این شمع ها تنها برای کودکان نیستند بلکه از طراحی های باکلاس برای میانسالان نیز استفاده کرده اند و شما می توانید تا برای تولد دختران و پسران خود نیز از طرح های معروف و پرطرفدار این شمع ها استفاده کنید و متفاوت باشید.

3 ــ شمع های تولد حیوانات :

شمع های تولد که از شکل حیوانات ساخته شده اند معمولا دارای رنگ های بسیار متفاوت و جذابی نسبت به یکدیگر هستند و بیشتر پسر بچه ها از این شمع های برای کیک تولد خود استفاده می کنند، برای مثال اگر شما روی کیک تولد پسر خود از شمع یک خرس استفاده کنید جذابیت بسیار بیشتری نسبت به یک شمع عدد تنها خواهد داشت. البته قابل ذکر است که برای نمایش سن کودکان خود می توانید از شمع حیوانات به همراه عدد استفاده کنید.

در انتخاب شمع حیوانات شما باید به تم تولد و نوع شمع آرایی توجه داشته باشید، برای مثال  شما برای یک تم صورتی رنگ نمی توانید از حیوانات آبی رنگ مانند ماهی استفاده کنید زیرا هماهنگی تم و شمع بهم می خورد، اما می توانید از یک شمع خرس قهوه ای رنگ به همراه یک لباس صورتی استفاده کنید.

 

4 ــ شمع فانتزی :

یکی از بهترین انتخاب ها برای نوجوانان و بزرگسالان در جشن تولد مسلما استفاده از شمع تولد فانتزی می باشد، زیرا بسیاری از افراد از به نمایش گذاشتن سن خود در بازه زمانی 18 تا 30 سالگی علاقه ای ندارند اما به دلیل بالا بودن سن خود نیز نمی توانند از شمع های حیوانات یا شمع های عروسکی استفاده کنند، ما به این افراد استفاده از شمع های فانتزی را پیشنهاد می کنیم.

همچنین شما برای جشن تولد های باکلاس و ساده و تم های سنگین و شیک می توانید از شمع های فانتزی استفاده کنید تا با تم انتخابی شما برای مردان و خانم ها هماهنگی داشته باشد.

5 ــ شمع تاریخی :

یکی از موارد پرطرفدار برای تولد به جای شمع عددی استفاده از شمع تاریخی می باشد، برای مثال اگر شما نمی خواهید سن خود را در جشن تولد با افراد دیگر به اشتراک بگذارید اما به جشن تولد علاقه دارید می توانید از شمع های تاریخی استفاده کنید، این شمع ها به گونه ای طراحی شده اند که تاریخ تولد شما را روی کیک نمایش می دهند و در طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلف جذابیت را به کیک های شما هدیه می کنند.

 

6 ــ شمع های میوه جات :

برای خانم ها یکی از جذاب ترین و جدیدترین استراتژی های شمع آرایی را می توان استفاده از شمع میوه جات معرفی کرد، این شمع ها برای هر تولدی استفاده نمی شوند و جز شمع های خاص هستند، البته قابل ذکر است که این مدل شمع ها دارای جنسیت خاصی نیستند و شما می توانید حتی برای پسر های کوچک یا دختر بچه ها آقایان نیز از آنها استفاده کنید اما باید با تم مورد نظر شما برای جشن تولد یا کیک تولد شما همخوانی داشته باشد و جذابیت فضا را بالا ببرد.

 

 جذاب ترین انواع شمع های تولد:

از جذاب ترین نمونه های شمع تولد که در بیشتر تولد ها مورد استفاده قرار می گیرد، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

·         شمع های قلب شکل :

معمولا حتی اگر از شمع های دیگر برای روی کیک استفاده شود یک شمع قلب نیز کنار شمع ها گذاشته خواهد شد، مخصوصا در تولد هایی که توسط خود شخص انجام نشده و به عنوان سورپرایز در نظر گرفته می شود.

·         شمع های عددی :

مسلما پرطرفدارترین نمونه شمع برای تولد را می توان شمع های عددی در اندازه ها و رنگ های مختلف معرفی کرد که برای هر نوع تولد می توان از آنها استفاده کرد.

·         شمع های مخملی :

نمونه از شمع ها که در سال های اخیر به شمع های تولد اضافه شد را می توان شمع تولد مخملی معرفی کرد، در این شمع ها روی موم شمع به جای رنگ یک پارچه بسیار نازک مخمل کشیده است که باعث جذابیت شمع می شود و به عنوان یکی از خاص ترین شمع های تولد شناخته می شود و در بیشتر حالت ها به عنوان شمع تولدت مبارک طراحی می شوند.

·         شمع های تولد فلزی :

این شمع های تولد در یکی دو سال اخیر به بازار ارائه شده اند و از قیمت شمع تولد بیشتری نسبت به شمع های دیگر برخوردار هستند، ممکن است شما نتوانید این شمع ها را از بازارهای عادی به دلیل قیمت شمع تولد بالا، خریداری کنید به همین دلیل ما خرید شمع تولد از آنلاین شاپ ها را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

·         شمع های تولد کارتونی :

شمع های تولد کارتونی برای کودکان از بهترین نمونه های شمع شناخته می شوند، زیرا حدود 90% از تم های تولد کودکان از شخصیت های کارتونی در رنگ بندی های مختلف استفاده کرده اند و شما با استفاده از شمع کارتونی مناسب برای تم می توانید یک هماهنگی بسیار خاص را ایجاد کنید.

·         شمع تولد فوتبال :

برای پسرها یکی از بهترین انتخاب ها را می توان شمع های تولد فوتبال معرفی کرد، زیرا کیک تولد برای آقایان و پسرها نمی تواند معمولا دارای شکل بسیار خاص باشد و شما می توانید با شمع فوتبال جذابیت را به تولد هدیه کنید.

·         شمع تولد وارمر :

این شمع ها از کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند و معمولا برای شمع آرایی تولد و تزیین مکان تولد مورد استفاده قرار می گیرند، شما می توانید با استفاده از این شمع ها یک جشن بسیار زیبا و خاص را برگزار کنید.

 

شمع جشن تولد برای تزئین :

مدل های شمع تولد:

1 ــ شمع های بلند و نازک :

یکی از بهترین نمونه های شمع های تولد را می توان شمع های بلند و نازک معرفی کرد، این شکل حالت شمع تولد خاص را ایجاد می کند و می توانید آنها را در داخل جا شمعی در کنار کیک قرار دهید.

2 ــ شمع های متوسط :

شمع های متوسط معمولا پرکاربردترین نمونه شمع هستند و شما می توانید از آنها در تمامی جشن ها با هر تم و رنگی استفاده کنید، این شمع ها از رنگ ها، مدل ها و جنس های متفاوتی نسبت به شمع های دیگر تشکیل شده اند.

3 ــ شمع تولد لیوانی :

برای تزیینات تولد شما می توانید از شمع های لیوانی در کنار کیک تولد و شمع تولد روی کیک استفاده کنید تا جذابیت بیشتری به فضا هدیه کنید، این شمع ها در بازار وجود دارند اما برای انتخاب مدل های بیشتر پیشنهاد می کنیم از آنلاین شاپ هایی که فروش شمع تولد فانتزی  انجام می دهند، خرید کنید.

4 ــ شمع های استوانه ای :

شما می توانید از این شمع ها برای تزیین میز جشن تولد یا محیط استفاده کنید زیرا شمع می توانید بدون هیچ ظرف و کیکی خود به صورت صاف قرار گیرد.

انواع مدل شمع تولد برای شمع آرایی :

شمع های تولد زمانی زیبایی خود را نشان می دهد که شما نه تنها از آن برای روی کیک استفاده کنید بلکه برای ایجاد جذابیت در محیط از شمع ها برای زیباسازی و شمع آرایی استفاده کنید، شما می توانید با استفاده از انواع شمع ها یک فضای کاملا خاص و رمانتیک ایجاد کنید تا جشن تولد تاثیرگذار تر باشد.

برای مثال شما می توانید از شمع وارمز یا شمع های لیوانی برای تزیین فضا و مکان در حالت های مختلف استفاده کنید، یکی از پرطرفدار ترین حالت ها درست کردن یک طرح خاص با شمع های تولد مانند قلب، تاریخ تولد، سن و… روی زمین می باشد. پیشنهاد می کنیم همراه با شمع ها حتما از گل رز نیز استفاده کنید تا شمع آرایی تاثیر بیشتری داشته باشد.

سخن پایانی :

در این متن برای شما تمامی انواع شمع های تولد را توضیح دادیم، شما می توانید این شمع ها را از آنلاین شاپ ها در انواع ، رنگ ها، جنس ها،موم های مختلف مشاهده کنید و بدون هزینه رفت و آمد با قیمت های متفاوت آنها را خریداری کنید.

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: